Pin-up decoon. Kooltaan alle a5 siten, että korkea sivu on n. a6-kokoluokkaa:

1345297.jpg

Tämä on itse asiassa ollut jo hyvän aikaa valmiina. Pidettyäni kuitenkin muutaman viikon eräänlaista tahatonta hiljaiseloa sekä swappailun että nettailun saralla tämä jäi odottamaan skannaamista painon alle (Käytän painona Oulan matematiikan kirjaa: Erwin Kreyszigin "Advanced engineering mathematics" öbaut 1500 sivua painavaa sanaa! :D) eli hyvin litistettyä decoa tiedossa. Aloitin jälleen piirrustuksesta, joka muuten muistuttaa aika paljon edelliskerralla tekemääni pin-up tyttöä. Muista sen siksi hyvin, että olen osallistunut pin-up teemaan tasan kaksi kertaa ja tämä on niistä se toinen :) (Toinen harvinainen minulla käynyt teema, jota luulisi käyneen useammin, on 'kissa', joita minulla on myös käynyt tasan kaksi. Minulle ei myöskään ole koskaan tullut vintage-teemaista decoa. Epäilen salajuonta.) Noo! Joka tapauksessa. Olen palanut halusta saada osallistua jack-decoon(niitä kun nyt tuntuu pyörivän vähän joka puolella, mutta minulle ei silti ole niistäkään rantautunut yhtään!), jotta pääsisin käyttämään union jackia. Koska tällaista tuuria ei vähään aikaan ole sattunut, niin tässähän sitten saapui oiva tilaisuus päästä puna-valko-raidat valloilleen :)
    Piirroksen lisäksihän tässä on luonnonvalkoiselle kartongille liimattuna punaista verkkonauhaa(löytyi Sinellin alelaarista joulun jälkeen "joulunauhana" Hah!), kirkkaan punaisia tähti-askartelukuvioita, tarrakirjaimia, mustaa kimalleliimaa ja niittejä. Noissa pikselöidyissä tekstilappusissa on tosiaan osoitteeni sensuroituna. Lipuskat eivät tarttuneet millään tuohon verkkoon(kuten ei oikein mikään muukaan!), joten niittasin ne kiinni :D Hyvin pysyy ja hyvältä näyttää! Reunojen piste ja viiva yhdistelmät ovat muuten morsekoodia(myöhäisillan loistavia päähänpistoja) ja kätkevät taakseen tämän tyyppisiä lauseita: "I'm gonna make you forget" ja "I will make you screa, weap and beg for mercy" tjsp.