Metsäaukio

1245006940_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Osallistuminen a5-kokoiseen metsädecoon. Ja kuten olen jo jossain muualla päässyt vinettämään: skannerini meni rikki. Tämä kuva ja tästä eteenpäin ilmestyvät kuvat on otettu digikameralla. Olen kuitenkin koettanut muuttaa värejä mahdollisimman todellisuutta vastaaviksi, mutta niin... hmm...

Joo! Tämä on siis kokonaan vesiväreillä tehty. Hurjaa mun tekemäksi, mutta tykkään kyllä lopputuloksesta. Decoilun ideana on se, että tossa keskellä on luukku, joka on solmittu ruskealla nauhalla kiinni. Luukun kun avaa, niin saa tekijän tiedot esille. En jaksanut ottaa toista kuvaa, jossa se luukku olisi auki, kun siellä ei kuitenkaan mitään erityisen hienoa ollut :P

 

Tuuli hiljaa heiluttaa

1245006957_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Osallistuminen vainajia ja muita kuolleita -decoon, joka oli kooltaan pikkuisen alle a5. Selailin tätä varten niin paljon hirtettyjen ihmisten kuvia netistä, että mulle tuli paha olo :D Kärsimystä decoilun vuoksi XD

Pjoo. Tausta on kartonkia, reunus on tehty vesiväreillä, pistemäinen reunus Copicilla, roiskeet myös vesivärillä. Tähän sopi niin hyvin tommonen metallinen kukkanen, että mun oli ihan pakko saada se tähän! Mutta se ei sopinut tunnelmaan ollenkaan, joten poikkasin sen :D (Kukkanen on siis metallia. Kuumaliimalla kiinni että pysyy!)

 

Aurinkoinen sädekehä

1245006921_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Osallistuminen a5-kokoiseen lyriksiin. Tää näyttää muuten ainakin mun näytöltä aika kauheelta :D

Tässä on pohjana iloisen oranssikeltainen kartonki, jota olen sävyttänyt öljy- ja kuivapastellilla. Jostain syystä tää näyttää vähän hämärältä reunoista, vaikka livenä tää on ihan kirkkaan heleä kaikkialta :/

Piirros on tällä kertaa hyvin yksinkertainen. Lyriikat on kirjoitettu pienille, kellertävän sävyisille paperiliuskoille. Reunalla on lisäksi akryylimaalia, jota on jälkikäteen vähän rapsuteltu. Livenä tää on aika lämpimän sävyinen ja tekstiliuskojen erisävyisyys on itseasiassa ihan hieno efekti. Koneella se näyttää mun mielestä liian sekavalta :P

 

Talvenkeiju

1245006972_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Osallistuminen a5-kokoiseen vuodenajat-decoon.

Taustalla on sininen kartonki, jota on sävytetty akryylimaaleilla. Piirroksen siivissä on helmiäishilettä ja -tähtiä. (Eivät juurikaan pääse oikeuksiinsa koneella :)) Reunalla olevat nököt ovat kimalleliimaa.