Tennis on kiva laji

1243673389_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Osallistuminen n. a6-kokoiseen verisiä naisia -decoon.

Yleensä tykkään käyttää decoilun pohjana kartonkia, sillä se antaa decoilulle jämäkän pohjan. Tähän decoiluun halusin kuitenkin jollakin tavalla sävytetyn pohjan, ja laatikossani sattui olemaan tällaista kuvioitua, punaista paperia. Olen ennenkin käyttänyt näitä kuvioituja papereita decoilujen pohjina ja olen myös aina todennut, että ne tuntuvat liian ohuilta. Tällä kertaa asiaa pahensi vielä se, että decon osallistumissivut oli tehty sanomalehtipaperista. Ratkaisin ongelman liimaamalla pohjapaperin aluksi paksulle, valkoiselle piirustuspaperille :) Hyvin toimi!

Olen käyttänyt tässä mielestäni itselleni melko perinteisiä materiaaleja. Piirrustuksen lisäksi tässä on lähinnä maaleja. Reunan katkoviivat on ommeltu. (Pyh! En ole ollenkaan hyvä siinä! Nytkin sain aikaan jotain ihan epämääräisiä solmuja tonne selkäpuolelle. No, onneksi sentään selkäpuolelle...)

Rojo on sitten espanjaa ja tarkoittaa punaista :) How convenient, eh?

 

Hippikirahvi

1243673371_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Veripläjäysmässäilyn jälkeen sopii tämmönen hempeämpi decoilu, eikö vaan? Kyseessä on osallistuminen itse piirrettyä -decoon, jonka pitempi sivu on suunnilleen yhtä pitkä kuin a5:n pitempi sivu.

Musta on vähän hömöä osallistua itse piirrettyä -decoihin, kun joka tapauksessa piirrän joka decoon jotain itse. (Melkein aina ainakin!) Mulle lähetetty itse piirrettyä -deco on siis tavallaan teematon mun silmissä. Mutta eihän toi haittaa! Tehdään samalla mentaliteetillä kuin teemattomaankin sitten! Jeh! Tämä on hippikirahvi! Aluksi mun piti tehdä ihan tavallinen kirahvi, mutta hoksasin sellaisen major failuren suunnitelmassani, etten osaa piirtää oikeata kirahvia. Ongelmahan olisi ratkennut sillä, että olisin raahannut pyllyni koneelle ja etsinut mallin, mutta noh... suoraan sanottuna olen vaan laiska. Sitä paitsi, tästä tuli tuplasti hauskempi näin! :D

Värit eivät ihan vastaa todellisuutta ja koko höskää ympäröivä neonpinkki rajaus näyttää haalistuneen teille tietämättömille. Hmph!